Functieomschrijving

  1. Facturen maken, versturen en opvolgen;
  2. Verwerken en voorbereiden van financiële overzichten;
  3. Achterstallige facturen en betalingen opvolgen;
  4. Facturen van leveranciers verzamelen en controleren;
  5. Crediteuren en debiteuren boeken
  6. Communiceren met leveranciers/klanten over problemen met rekeningen en facturen;
  7. Verzamelen en analyseren van gegevens voor rapporten;
  8. Ondersteuning van maandelijkse belastingrapportage of ander gerelateerd werk;

Functievereisten

  1. Basiskennis van boekhouding en boekhoudprocedures;
  2. Sterke wiskundige vaardigheden;
  3. Ongelooflijk veel aandacht voor details om fouten op te sporen;
  4. Zeer gemotiveerd en in staat om met meerdere taken om te gaan;
  5. Goede vaardigheden op het gebied van tijdbeheer en organisatie;
  6. Uitstekende communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden;
  7. Bedreven in Excel en boekhoudsoftware;
  8. Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;
  9. Vloeiend in Engels en Chinees;
  10. Meer dan 1 jaar werkervaring heeft de voorkeur.